Giti působí i v Česku, nabízí novinky pro "velká" auta
Sponzorované odkazy:
Německý výrobce Giti Tire se v pneumatikářském odvětví pohybuje už přes šedesát let, v dnešní době má své zákazníky ve více než sto třiceti zemích, Česko nevyjímaje. V nabídce má nyní dvě nové generace pneumatik pro „velká“ auta.
Na evropském trhu je nyní k dostání nová generace pneumatiky, která podle výrobce boduje v mírných i náročnějších podmínkách, nese název Giti GAM831. Vedle vyšší odolnosti má vydržet i znatelně více kilometrů.
Lepší vlastnosti má díky inovované konstrukci nárazníkových pásů, které mají optimalizovaný tvar styčné plochy, pomáhá i nová běhounová směs odolnější proti oděru. Díky značení lze pneumatiku bez jakýchkoliv obav používat také v zimním období. Pneumatiky vyvinuté ve spolupráci s Evropským Výzkumným a Vývojovým Střediskem Giti v německém Hannoveru se pneumatiky vyrábí ve výrobním závodě Giti v Jakartě v Indonésii.
Pneumatika podle výrobce odpovídá požadavkům dopravců, kteří jezdí hlavně po silnicích i těm, kteří potřebují obutí do náročného prostředí podobného lomům a staveništím. „Vyvinout pneumatiku pro smíšený provoz, která bude fungovat stejně dobře v převážně silničních, tak i v těch nejnáročnějších podmínkách mimo ni, je pro konstruktéry skutečnou výzvou,” připomněl Petr Čajka, obchodní ředitel Giti Tire. Vše ověřily testy v reálných podmínkách – v silničním provozu došlo k patnáctiprocentnímu navýšení kilometrického nájezdu, v náročných podmínkách pak bodovala robustnost a mimořádná odolnost proti mechanickému poškození, vytrhávání a drolení běhounu.
Populární Giti GMD686 je ještě lepší než dříve
Pro smíšený provoz a používání mimo silnice je pak nová generace záběrové pneu Giti GMD686. Jedna z nejpopulárnějších pneumatik značky poskytuje dvacetiprocentní navýšení kilometrového výkonu. Rovnoměrnější opotřebení mezi středem běhounu a ramenními oblastmi má zajistit lepší rozložení tlaku ve styčné ploše. K tomu vede nová běhounová směs s vyšší odolností proti oděru spolu s inovovanou konturou kostry a optimalizovaným tvarem. Díky alpskému symbolu je pneumatika z pohledu legislativy zimním obutím.
Nová technologie byla jako první uplatněna u rozměrů 315/80R22.5, 12R22.5 a 13R22.5. Pro potvrzení svých slov přidává Giti také výsledky testu nové generace Giti GDM686 v rozměru 315/80R22.5. Při dlouhodobém testování dopravci ve Velké Británii a Německu se údajně prokázala vysoká odolnost proti trhlinám běhounu a poškození kostry na agresivních površích a dobrá samočistící schopnost dezénu. „Výsledky testů v reálných podmínkách hovoří samy za sebe, u obou dopravců bylo dosaženo dvacetiprocentní navýšení kilometrového nájezdu a snížení potřeby výměny pneu díky velmi robustní konstrukci kostry,“ řekl Petr Čajka.
Dalším nabízeným dezénem v evropském portfoliu pneumatik Giti Tire v segmentu určeném pro smíšený a mimosilniční provoz je Giti GAM837, který je určený pro všechny nápravy. Model Giti GAM851 pak je pro pro vodící a návěsové nápravy. Další sortiment pak zahrnuje mimo jiné letní, zimní a celoroční pneumatiky pro osobní auta.
Článek Giti působí i v Česku, nabízí novinky pro "velká" auta byl publikován 30. září 2022 v 00.00 v rubrice Nákladní pneu a Výrobci. Autorem článku je Martin Singr. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Co se starými pneumatikami? Zkuste výkup!
- Autoklub ČR radí: Pneu Nankang nebrat
- Goodride SW608 si řidiči chválí. Dá se jim věřit?
- Sailun: Mladý čínský výrobce se snaží
- Pneumatik Torque vznikají ročně miliony
- BestDrive Winter: Novinka letošní zimy
- Barum Quartaris: "Utajená" celoroční pneumatika
- Goodyear - největší výrobce pneumatik na světě
- Indický výrobce Apollo je mladý a ambiciózní
- Stojan na pneumatiky: zbytečnost nebo šikovný pomocník?
Tagy
testování zimních pneumatik hustění pneumatik Continental pojištění Torque půjčovna automobilů Sailun výkup pneumatik Goodyear Goodride
Doporučujeme
Vybírejte pneumatiky chytře. I levnější pneumatika bez marketingu může být kvalitní a bezpečná. 100% objektivní testy a recenze pneumatik od vás, řidičů.