Bridgestone Battlax Hypersport S22: nekompromisní

Tagy:  Bridgestone Battlax Hypersport S22, sport, novinka, přilnavost, výdrž, směs

Sponzorované odkazy:

Bridgestone Battlax Hypersport S22: nekompromisní

Nejnovější obutí od japonského pneumatikářského giganta Battlax Hypersport S22 by měla motorkáře posunout na další úroveň. Podle výrobce totiž nabízí lepší výkon ve všech oblastech. Jinými slovy, rychlejší časy na jeden okruh prý nejsou vykoupeny kratší životností.

Pneumatiky Battlax jsou vlajkovou lodí značky a tak se dá očekávat, že novinka bude stát za to. Bridgestone sebevědomě uvádí, že jde o inovativní a průkopnickou pneumatiku. „Vývoj S22 byl poháněn odhodláním dodat vynikající výkonnost za mokra i vynikající přilnavost za sucha, pro kterou byl Battlax Hypersport již proslulý,“ uvádí na adresu pneumatiky.

Vývojáři se zaměřili také na kontaktní plochu při zatáčení, aby jezdci mohli v zatáčkách využívat plný výkon svých strojů. „Vyvinuli jsme S22 v souladu s potřebami a požadavky uživatelů hypersportu,“ vysvětluje Nico Thuy, vedoucí oddělení motocyklů v Bridgestone EMEA. „S takovou lehkou manipulací a zvýšenou zpětnou vazbou, zejména při jízdě v zatáčkách, budou mít hypersportovní jezdci maximální důvěru při posouvání na další úroveň,“ pokračoval v popisu.

Dle testů, které výrobce udělal pro porovnání s modelem S21, se nyní dá jezdit zatáčkami na suché trati o patnáct procent vyšší rychlostí. Na okruhu jsou časy o více než procento rychlejší v suchých podmínkách a o pět procent, když je dráha zkrápěná deštěm. Výrobce navíc dodává, že i při enormnímu zlepšení výkonu nedošlo k ohrožení životnosti předních nebo zadních pneumatik.

Několik směsí v jedné pneumatice

Bridgestone Battlax Hypersport S22 má pestrou směsnou strukturu, konkrétně disponuje tvrdším středem, měkčími trakčními oblastmi a ještě měkčími kompozity hran. To je pro optimalizaci rovnováhy mezi výkonností na rovných úsecích a ovladatelností v zatáčkách. V trakční oblasti je navíc optimalizovaná pryskyřičná sloučenina, zatímco uprostřed běhounu je o čtvrtinu více jemných molekul oxidu křemičitého pro lepší kontakt s povrchem vozovky. Zatímco na přední pneumatice je třívrstvá struktura, na té zadní je pětivrstvá 5LC struktura.

Směs navíc spolupracuje se vzorkem pneumatiky, oba aspekty byly přitom jemně doladěny, zejména kolem okrajů kontaktní plochy. Vzorek byl navíc upraven, nyní by měl být lepší odvod vody a také by neměl tolik prokluzovat. Úhel a směr drážek jsou nyní designovány pro co nejlepší práci na rovince i v zatáčkách, na suchu i na vodě. Zlepšila se i zpětná vazba pneumatik. Na předním plášti pak lze najít 3D drážky, které zlepšují tuhost.

Bridgestone při tvorbě pneumatik Bridgestone Battlax Hypersport S22 využil také svou nejmodernější konstrukci MS-Belt a technologii s vyšší pevností v tahu. Jezdci tak i díky tomu cítí lehkou manipulaci a zároveň mají důvěru ve stabilitu při vysokých rychlostech.

Nová pneumatika Bridgestone Battlax Hypersport S22 prý nabízí zlepšení ve všech oblastech. Foto: www.bridgestone.czNová pneumatika Bridgestone Battlax Hypersport S22 prý nabízí zlepšení ve všech oblastech. Foto: www.bridgestone.cz

Již nyní jsou pneumatiky k dostání v nejčastěji nakupovaných velikostech, další rozměry se do obchodů dostanou v lednu 2020, tedy už za několik málo měsíců. Alternativou mohou být například Pirelli Diablo Supercorsa V2 nebo Continental ContiRaceAttac­k Comp.

Článek Bridgestone Battlax Hypersport S22: nekompromisní byl publikován 20. září 2019 v 00.00 v rubrice Letní pneu. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...