Chytrý pneuservis = o 20 % více zisku

Tagy:  pneuservis, rezervační systém, zisk, podnkání, výnosy

Chytrý pneuservis = o 20 % více zisku

Jako každý rok, i letos jsou již ranní teploty často pod bodem mrazu. A rovněž jako každý rok již přezul na zimní pneumatiky jen zlomek motoristů. Ostatní si často prostě v každodenním shonu jen nevzpomenou, že je čas navštívit „svůj“ pneuservis. Moderní přístup však může pomoci nejen těmto řidičům, ale také samotným pneuservisům.

Všichni „v oboru“ totiž již ví, co se stane – většina motoristů „zaspí“ dalších pár týdnů, kdy bude teplota vhodná pro zimní pneumatiky, ale „pouze“ podzimní počasí. Jakmile však napadne první sníh, v servisech začnou zvonit telefony non-stop, řidiči budou stát fronty na přezutí, budou chtít pneumatiky pokud možno hned po objednání a nervozita bude vrcholit. Jako každý rok.

První sníh každoročně znamená fronty u pneuservisů. Foto: supersaas.czPrvní sníh každoročně znamená fronty u pneuservisů. Foto: supersaas.cz

Přitom mnoho starostí může vyřešit na webové stránky umístěný rezervační systém, který s sebou nese mnoho výhod. Hlavním benefitem je, že pneuservis díky němu získá e-mailové adresy svých zákazníků.

Pozitivní je rovněž možnost přijímat rezervace čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Krátce před hlavním náporem tak pneuservis může levně jednoduše oslovit zákazníky a pozvat je na výměnu pneumatik v klidu bez front. Tím se mu částečně uvolní kapacita a během největší zátěže tak zvládne obsloužit více zákazníků. Podle propočtů lze díky vhodnému rezervačnímu systému zvýšit zisk až o dvacet procent.

S fungujícím rezervačním systémem se budou usmívat nejen mechanici, ale hlavně i zákazníci. Foto: supersaas.czS fungujícím rezervačním systémem se budou usmívat nejen mechanici, ale hlavně i zákazníci. Foto: supersaas.cz

Výhodou pro zákazníky pak je, že uvidí zájem ze strany servisu, navíc se vyhnou frontám a budou jezdit bezpečně již v době podzimních plískanic, kdy rozhodně nejsou letní pneumatiky tou nejlepší volbou. E-mailové adresy, které servis díky rezervačnímu systému získá, pak lze využívat i k dalším účelům. Pneuservis skrz ně může například informovat o výhodné nabídce, akci, soutěži. A to vše jsou slova, na která čeští zákazníci velmi dobře slyší. A co je nejlepší – např. rezervační systém SuperSaaS je možné si vyzkoušet zdarma.

Článek Chytrý pneuservis = o 20 % více zisku byl publikován 29. října 2015 v 18.15 v rubrice PR články. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...