Nankang: Levné a prémiové?

Tagy:  nankang, novinka, sportovní, prémiové, levné

Sponzorované odkazy:

Nankang: Levné a prémiové?

Hitem letošního roku jsou jednoznačně pneumagiky Nankang. Mohutná kampaň pomohla značce dostat se do povědomí a mnoho motoristů se začalo o tyto pneumatiky více zajímat. Jaké vlastně jsou a jak dlouhou tradici za sebou značka má?

Nedá se rozhodně říct, že by Nankang byla značka, o které motoristé neví. Pokud to platilo donedávna, letos na jaře už rozhodně ne. Pronikání na český trh podpořené patřičnou reklamou (rádio, časopisy, internet) způsobilo, že snad každý, kdo se o automobily trochu zajímá, již dnes tyto pneumatiky zná, minimálně mu je název povědomý.

Čtvrté nejvyhledávanější

A zájem byl opravdu značný, což dokazují i data – jedná se o čtvrtou nejčastěji vyhledávanou značku pneumatik v Čechy nejčastěji používaném vyhledávači webu www.seznam.cz. To jasně naznačuje, že zájem z řad veřejnosti se podařilo vzbudit. Vinou jiných extrémně levných pneumatik a velmi nekvalitních se ale většina řidičů dívá na všechny pneu s asijským názvem (a nízkou cenou) přes prsty…

Výrobce o pneumatikách hovoří jako o prémiovém obutí za velice nízké ceny. Dělí své pneumatiky do několika kategorií a zájemci se tak mohou rozhodnout, jestli jim bude nejvíce vyhovovat pneumatika sportovní (např. NS-2R), komfortní (RX-615) nebo třeba ekologická s nízkým valivým odporem (Eco-2). Všechny aktuálně prodávané letní i zimní pneumatiky jsou dostupné i na českém trhu.

Nankang se hodí i pro výkonné vozy, tvrdí výrobce. Foto: www.nankang-tyre.comNankang se hodí i pro výkonné vozy, tvrdí výrobce. Foto: www.nankang-tyre.com

Historie dlouhá půl století

Ačkoliv výrazný průnik na naše trhy začal teprve nedávno, neplatí to globálně. Značka Nankang je na trhu již více než půlstoletí. To je dostatečně dlouhá doba na získání zkušeností s výrobou pneumatik i se zaváděním nových výrobních postupů a neustálého rozvoje inovací. Dnes již značka vyváží pneumatiky do více než stovky zemí na všech kontinentech.

Nankang Rubber Tire Corporation Ltd je nejstarším a největším výrobcem pneumatik na Tchaj-wanu., třebaže od roku 1940 do roku 1959 byl součástí japonského koncernu Yokohama. V roce 2012 získal Nankang prestižní ocenění „Taiwan Excellence Award 2012“ a zároveň byla spuštěna nový systém značkové identity a nový slogan „Free Your Way“.

„Nankang se jako pneumatikářská společnost vždy zaměřuje na plnění jízdních potřeb našich zákazníků, a používá inovativní technologie pro dosažení vysoce výkonných a cenově příznivých produktů, které poskytují lepší bezpečnost, efektivitu a ekologii,“ říká marketingová manažerka Nankangu Janet Lin. Přestože se značka nyní zaměřuje hlavně na indický trh, expanduje i do Evropy, kde vidí největší potenciál v Německu, Francii a ve Španělsku. Nicméně pro nás je více potěšitelné, že se nezapomnělo na Česko.

Pneumatiky Nankang rozhodně nemají tuctový vzorek. Foto: www.nankang-tyre.comPneumatiky Nankang rozhodně nemají tuctový vzorek. Foto: www.nankang-tyre.com

Zajímavé je logo společnosti – písmeno N na začátku symbolizuje maximální péči o zákazníka, červená barva pak má symbolizovat energii, kterou značka vkládá do rozvoje a inovací. Černá je naopak podle tvůrců barva znázorňující stabilitu v podnikání, profesionalitu a důvěryhodnost.

Blízká budoucnost ukáže, jestli Nankang dodrží, co slibuje a zejména pak jestli dokáže zabodovat také u českých, většinou velmi konzervativních, motoristů…

Článek Nankang: Levné a prémiové? byl publikován 21. srpna 2014 v 00.00 v rubrice Výrobci. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...