GoodYear OptiGrip: Stále jako nové

Tagy:  GoodYear OptiGrip, výdrž, snižování spotřeby, ekologie, opotřebení

Sponzorované odkazy:

GoodYear OptiGrip: Stále jako nové

Letní pneumatika GoodYear OptiGrip má i po desítkách tisíc odjetých kilometrů stále skvělé jízdní vlastnosti na mokru i na suchu. Ohledně vlastností po desítkách tisíc kilometrů na ně konkurence nemá.

Pneumatikářské společnosti pilně pracují na zvýšení životnosti a výkonu svých výrobků. Goodyear prý „svými převratnými nápady“ plní přání zákazníků ohledně zachování vynikající výkonnosti i u opotřebených pneumatik. Jedná se o výraznou inovaci v technologii výroby pneumatik. Letní pneumatika pro osobní vozy OptiGrip dosáhla těchto parametrů díky technologii SmartWear.

Pneumatika prý poskytuje odolnost vůči aquaplaningu i v případě, že je opotřebená. Na suchu je skvěle ovladatelná, stejně tak i na mokru, a vydrží hodně kilometrů. Na mokru má navíc skvělé brzdné vlastnosti. Další klíčovou výhodou je ovladatelnost pneumatiky, když je nová. Jízda na pneumatikách je podle výrobce tichá a komfortní.

Skvělá i po desítkách tisíc kilometrů

Technologie SmartWear představuje vysoce pokročilý a jednoznačně rozpoznatelný dezén běhounu. Pneumatika obsahuje tzv. dvouvrstvou směs. Lamely a drážky přinášejí skryté kanály skryté po běhounu. Poté, co se běhoun trochu opotřebuje, postupně se odkryjí. Pak umožňují účinné odvedení vody a zachovávají vysokou odolnost pneumatiky vůči aquaplaningu během celého života pneumatiky. Nechybí ani vzájemně uzamykatelná 3D technologie v horní části běhounových bloků. Jejich vysoká tuhost poskytuje lepší ovladatelnost nové pneumatiky.

A jak na tom tedy pneumatika skutečně je na mokré vozovce po opotřebení? Stejnou otázku si v dubnu 2008 položili také ve společnosti TÜV SÜD Automotive a postavili GoodYear OptiGrip v testu proti dvěma hlavním konkurentům, pneumatikám od gigantů Continental a Michelin.

GoodYear se výsledky rád pochlubil na svém webu: Po 10 000 km zaznamenali o 5 procent kratší brzdou dráhu u GoodYearu oproti soupeřům. Po dvaceti tisících byla stále odolnost vůči aquaplaningu lepší než u nových pneumatik od konkurence. Poté, co konkurenční pneumatiky ujely stejnou vzdálenost, měla OptiGrip o 7 % kratší brzdnou dráhu. Po třiceti tisících kilometrech byla brzdná dráha kratší o dvacet procent, pneumatika si také dále uchovávala dvojnásobnou kontrolu na mokré vozovce. Odolnost vůči aquaplaningu byla o šest procent lepší. Na to konkurence jen těžko hledá odpověď.

Pneumatika má unikátní dvě vrstvy. Foto: www.goodyear.euPneumatika má unikátní dvě vrstvy. Foto: www.goodyear.eu

Nižší spotřeba dalším plusem

Kromě skvělého výkonu na mokré a suché vozovce je pneumatika ohleduplná také k životnímu prostředí. Zákazníci na toto témata stále více slyší a pneumatikáři o tom moc dobře ví. Kromě zachování jízdních vlastností i po mnoha kilometrech pomáhá pneumatika snižovat spotřebu, což je zákazníky rovněž kladně hodnoceno. Kdo by nechtěl jezdit o něco málo levněji?

Pneumatiky se během uplynulých let osvědčili i v jiných testech. K úspěchům jim kromě novinkové technologie pomohly i ekologické benefity. Kromě renomovaných testů německého autoklubu ADAC nebo rakouského ÖAMTC a testů časopisů Auto Motor Sport nebo AutoBild pneumatika uspěla i v Norsku, Švédsku, Finsku nebo v Belgii. „Tato pneumatika má tři životy,“ napsal o OptiGrip AutoBild.

Kupte si pneumatiky za skvělou cenu na www.pneumatiky.cz!

Článek GoodYear OptiGrip: Stále jako nové byl publikován 28. dubna 2012 v 00.00 v rubrice Letní pneu. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...